vineri, 30 august 2013

Am mai avut blog in urma cu doi ani dar l-am sters.
L-am modificat, am publicat, am sters, m-am enervat ca nimeni nu arunca un ochi la vorbele mele si asa "am plecat".
Acum am revenit, cu ce, nu stiu. Dar paginile nu vor fi goale.
Despre ce voi scrie nu prea stiu, ce imi vine in minte,muzica [rock, metal,heavy metal, normal], poezii, literatura etc.
Si ca tot am adus vorba despre muzica rock, hai sa uiram un la multi ani mare de tot lui Roland Grapow [ ex Helloween, poate il stie cineva, sper]. Happy Birthday!!!!

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit pe blogspot :D
    Ai un blog fain, dacă vrei ca lumea să îţi acceseze mai mult blogul pune-ţi butonul pentru follow...
    P.S: La mulţi ani Roland!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o leapşă de la mine: http://oglinda-sparta.blogspot.ro/2013/08/leapsa-metalista-6.html

    RăspundețiȘtergere